fredag 6. februar 2009

Shopperaid på nettet...

Januar og februar er kjedelige måneder, så What To Do? Jo, shoppe!!! :) Til og med Snasken har blitt bitt av E-bay basillen, for han har funnet ut at det er ofte billigere å kjøpe deler til Savagen (radiostyrt bensinbil) sin fra det O så store Utland. Et lite utvalg av det jeg har shoppet meg i det siste: YSL Mascara, (jeg som trodde Diorshow var The One And Only, der tok jeg feil. Denne her er jo MAGISK!!) et nyyydelig familie-smykke (bare synd det ikke er gullfarget..) En kjempetøff Lazytown jakke til Casper, undertøy fra La Senza, Ipod og diverse sko. Må jo ha nye sko da man skal begynne et nytt, mer sporty liv!!! ;) (skoene og Ipoden er fra samme sted, en grisebillig nettside.)




Og, så har jeg forelska meg da. Igjen. I denne nydelige kåpa, i lilla.... *sukk* Denne skal nok kjøpes, men ikke før jeg har gått ned litt i midjemål. Denne kåpa fungerer som en gulrot for å nå mine mål! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar