onsdag 11. februar 2009

Dere vet de knappene jeg bestilte for noen dager siden? Vel, for et par timer siden fikk jeg utsolgt-mail. Og for en mail!! Det må være den beste utsolgt-mailen jeg noensinne har fått. bare les her:

Nystekte og varme knapper til deg


Hei Stine

Tjolahopp, tjolahei,
Tusen takk til deg.

Vi er utsolgt, men lager nye knapper
helt plutselig og straks.
Så finn fram både nål og saks:)

Det er bare å begynne å glede seg,
Torsdag 19. februar reiser de med posten til deg.

Flotters kalotters fra
Natascha,
Sjefsknapper v/ Snella & Petronella


Jeg pleier bli sånn "bah.." når jeg får utsolgt-mail, (ikke det at jeg får det SÅ ofte, men det har jo hendt..) men når jeg fikk denne måtte jeg bare smile. Så søt da!

Forøvrig har jeg begynt å planlegge sommeren. For om jeg skal klare å holde bedene mine pene og fri for ugress, må den mentale lukingen begynne allerede nå. Og,i den forbindelse, (holde hagen pen altså, ikke luking i hjernen..)skal jeg ha et sånt:
Søtt, sant? Tok LANG tid før jeg fant noe passende, men det der var jo helt perfekt!

Kan jo samtidig vise frem den fine kjolen/tunikaen jeg vurderer sterkt å investere i... Nok en gulrot, til min "nye" kropp om noen måneder: Men greia er at den er på salg NÅ, så da må jeg jo kjøpe den nå. I nå-størrelse, eller sommer-størrelse? (Jepp, er overbevist om at jeg skal ned minst en størrelse til sommeren! )

2 kommentarer:

  1. Hehe så koselig "utsolgt mail", det var noe annet enn de kjedelige trauste man vanligvis får:)
    Syntes kjolen du har lagt ut bilde av er nydelig, hvor er den fra?;) Likte godt fargen:)
    Håper du bestiller den, er ikke hver dag plagg som er fine er på salg:)

    SvarSlett
  2. Kjolen er fra http://www.smartgirl.dk/, og det beste er at den koster bare 299! Pluss porto på 120 da, så ble den ikke sååå billig likevel.. Men hvis jeg bestiller med en Blend She-bukse til 199 også, har jeg jo gjort et kupp likevel, sant?! De er en svart shorts fra modström der også som jeg sikler sykt på... Så jeg får ta en runde til før jeg bestiller!

    SvarSlett