fredag 13. februar 2009

En kopp rykende varm te på morran

kan ikke for alt i verden erstatte en kopp deilig kaffe. Men når man er tom for kaffe, må man nøye seg med det nest beste. Og det er da i det minste varmt! Har begynt å kjøpe en te i Sverige, sånn som man må ha te-klype til. Er noe skogsbær-greier i smaken, veldig god egentlig. Men fremdeles, kan ikke måle seg med kaffe.

Om et par timer skal jeg trene. Helt ærlig; det frister ikke noe sånn nevneverdig å dra seg ut i en iskald bil, da gradestokken viser over 23 blå. Og så putte beina inn i mine nye, men akk så kalde, Nike Shox sko. De har nemlig ligget i bilen siden forrige trening, jeg er for lat til å ta de inn og ut av bilen tre dager i uka. Tenker jeg er smart som lar de ligge der sånn at jeg ikke glemmer dem, men når alt kommer til alt angrer jeg like mye hver jævla gang jeg skal putte beina nedi noe som holder like mange grader som lufta.

Begynte på "prosjekt barnerom" i går da. Og otimistisk som jeg er, trodde (håpet) jeg at det holdt med ett strøk. Fargene som var der fra før var da lyse de, var de ikke?! Men neida. Måtte ha to.... Og, utålmodig er jeg jo også, så jeg ble passe sur på meg selv i går da jeg ikke hadde kjøpt et spann til med maling. Da ble jeg jo ikke fredig med veggene i går, måtte vente helt til i dag jo!!! Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves sies det jo, så da får vi håpe resultatet blir bra da..

1 kommentar:

  1. Positive med at skoene ligger ute i bilen i kulda er at de fjerner lukt :) Siden det er treningsko mener jeg :) Ha en goood helg stine :)og kos deg med dine kjære.

    SvarSlett