fredag 6. februar 2009

Mimre..

Herlige desember er nå far gone, med all sin julestemning, julestress og julekos. Til og med januar er tilbakelagt, med snøfiller på størrelse med et lite glansbilde. Jeg fikk til og med avlagt to eksamener i januar, ikke værst! I tillegg satte jeg nyttårsforsettet mitt ut i live; jeg skaffet meg abonnement på FSC. (Family Sports Club.) Og so far, so good. Denne gangen er det faktisk GØY å trene!

Skal forresten snart reise for å trene, og etterpå skal jeg rett til Kløfta for å levere ei vogge vi har solgt til en kar fra Kristiansand. (!!) Synd å måtte selge den fine vogga som Tuppelure ikke engang har brukt, men da hun skal dele rom med Storebror har vi ikke plass til den lengre.. Og jeg kan ikke akkurat si jeg gleder meg til å kjøre så langt nå, det har kommet masse snø i natt og brøytebilen har tatt helga ser det ut som.... Jaja, kommer vel frem utpå dagen engang uansett, må jo bare ta tiden til hjelp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar