mandag 9. februar 2009

Oh heaven....

I går fant jeg ut at selv om jeg egentlig ikke KAN sy, var det morsomt uansett.. Etter å ha pløyd igjennom de bloggene jeg ofte pløyer, ble jeg inspirert nok til å herme. Så, jeg sydde mitt første produkt EVER, (siden jeg gikk på ungdomsskolen, og sydde meg en topp i timen som jeg ikke engang fikk på meg da den var ferdig..) og det ble en "potteskjuler"! Og da en var i boks, var det bare å begynne på neste. Ble en til meg, en til Casper, og noen andre som ikke helt er bestemt hva skal brukes til enda. Casper har brukt sin til å ha lego i, smartingen! min er foreløpig tom, men har planer om å ha den på badet med et-eller-annet i.

Oooog, i dag, på min standard nett-surfe-tid, leste jeg en blogg, som førte meg til neste blogg, som førte meg til neste, som gjorde at jeg tilslutt havnet i en nettbutikk som heter Snella og Petronella. Makan til kule knapper!! Aner ikke hva jeg skal bruke de til enda, men finner vel på noe etterhvert, siden jeg nå er bitt av sy-basillen og greier. Under her kan dere se hvilken jeg endte opp med, og resultatet av gårsdagens kreativitet:



1 kommentar:

  1. Jeg har også blitt bitt av sybasillen. Vanskelig å ikke bli det når man ser hvor mye fint folk får til rundt omkring. Blir jo litt inspirert! ;) Nå skal jeg prøve meg på prinsessekjole i fleece til frøkna til karnevalet på fredag.

    SvarSlett