torsdag 26. juni 2008

Hobby-stæsj-dag!

I dag har Casper fått testet ut glassmaling, og male på gave-esker. Og det ble en suksess!!! (Mamsen syns også det var kjempegøy, ble jo helt hekta..) Det første han gjorde etter å ha tatt i mørk maling, var å plassere hånda midt i trynet.. Så han har håndavtrykket sitt på kinnet! :) Se på bildene, hvor flink han er!! Stolt jeg altså. Sånn for ordens skyld; de tre tingene lengst til venstre har jeg laget, resten er hans kunstverk. Og kortet har jeg laget da, det første hjemmelagde kortet ever. Og jeg er ufattelig fornøyd med det!!



1 kommentar:

  1. blir nesten litt kreativ selv her jeg.. hehe.. har masse kort utsyr.. stempler og masse stæsj.. men ork, tiltak og liten plas.. hehe..

    CASPER: du er jo rene kunstneren.. kjempe flink er du.

    og selfølgelgelig, Stine.. du er flink du også.

    SvarSlett