mandag 23. juni 2008

Æææsj, falsk alarm..

Det skjedde ikke noe mer i går kveld, etter at jeg la meg ble det helt borte.. Så det var nok ingen fødsel pågang likevel! :( Skal til jormor i dag, spennende å høre hva hun sier om det.

Irriterer meg sånn på frisyren min jeg. Var jo fornøyd da jeg klipte med forrige uke, men jeg klarer jo **** ikke å rufse det til jo!! Det er fint nøyaktig 5 min etter at jeg har fikset det, og så bare detter det ned igjen.. Har for tykt og tungt hår. Så nå vil jeg ha det enda kortere. Men, hvor mange ganger skal jeg koste på meg frisørtime for å bli fornøyd da?? Hmm.. Bilde av frisyren jeg vil ha ligger under her.. Ikke bli sjokkert over kvaliteten da, er tatt med mobil..


1 kommentar:

  1. drit kul frisyre.. jeg vil og ha sånn.. men tror ikke jeg kommer til å kle det og heller tror jeg ikke daniel blir så fornøyd. hehe
    hun venninden din, aina eller no.. er ikke hu frisør da?

    SvarSlett