onsdag 25. juni 2008

Baby; DRA DEG UUUUUT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Herregud så lei jeg er nå. Møkklei!!!!!!!!!!! Var en tur innom jobben på Lillestrøm i dag, hadde sykt vondt i ryggen etter å ha vandret bittelittegranne rundt der. Og det var KUN inne på jobben! Og på vei hjem, stoppet vi på Vormsund, og ryggen ble verre av den lille gåinga på senteret der. Og nå, litt sent på kvelden, er det skikkelig vondt i både bekkenet og ryggen når jeg reiser meg opp fra sofaen for å gå noen skritt. Stivner til som ei gammal røy, vett... Mye nedpress i bekkenet og kynnere også, så nå må da snart tiden være inne. Er jo tross alt bare fire dager til terminen jeg og legen mener stemmer, og to uker til UL-termin. (Men UL-terminen tror vi ikke noe på, så det så!!)

Men, se på det fine sengesettet jeg kjøpte til bebis i dag a! og sprinkelbeskytteren som mamma sponset! Kjøpte også matchende pledd i microfiber-fleece, kjempemykt og godt. Legger også ved et bilde av magen, forhåpentligvis ett av de aller siste bildene som er tatt av den. :) Har nettopp shoppet masse klær på nettet nå, til den dagen kommer hvor jeg ikke er gravid mer. Oh happy day!!!!!


1 kommentar:

  1. det nye ole brum greiene var så fint.. men jeg har jo allt det andre.. men det er jo fint det og.. hehe




    BEBIN TIL STINE!!!!! nå må du være snill og komme ut.

    SvarSlett