tirsdag 1. juli 2008

Gurimalla så lei...

Nå er jeg lei nå. Fyttikatta så lei jeg er! Alt er slitsomt jo, bare det å komme seg ut av senga om morran er et stort prosjekt. Enda jeg er jo ikke sååååå svær, men disse ti ekstra kiloene merkes godt likevel. Får virkelig håpe det skjer noe snart altså!

Siden sist jeg skrev, har Glen fått bursdagsgaven sin. Han ble kjempeglad!! :) Og i helga var Glen og Casper på Amadeus dyrepark, det synes Casper var kjempegøy. Onkel Stian og Malin og Sandra var også med, så det var nok litt ekstra stas.

Off, nå må jeg gå å leke rørlegger, Casper har visst rullet ut hele dassrullen og kasta i do.. Så skåla er full med vann. Woho, kjempestas å dytte hele armen nedi der for å dra det ut igjen, gitt!! Jeje..

Forresten, sjekk Casper bysser seg selv i søvn a! Med et par bøker, smokk og vann er natta i boks! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar