mandag 23. juni 2008

Listing!!

For første gang har jeg listet. Jeg har satt opp to lister på kjøkkenet, som jeg har ventet på i en evighet. Så når det ikke blir gjort, gjør jeg det selv jeg!!! Har ikke blitt gjort fordi vi ikke har acryl/silicon som må haes mellom lista og benkeplaten/veggen, men det synes jo ikke likevel. Så får vel heller vente en stund til på det da, men nå er da listene værtfall på plass!


Åh, er så lei om dagen. Går bare rundt å surmuler, alt er et ork. bare det å støvsuge krever minst en halvtime med intens overbevisning oppi hjernen min. Gleder meg så innmari til å bli ferdig med denne graviditeten, de siste dagene er pyton. Er så klar for å få henne ut....


I helga har jeg og svigerinna mi vært på tivoli med Casper. Eller, tivoli og tivoli, var en karusell, et hoppeslott og en hoppeslottsklie der. Men han koste seg, han!! Og da var poenget oppnådd. Han må ha hatt en knall uke, siden vi var på sirkus på torsdag også. Og da satt han på en elefant!! Lille, tøffe tre-åringen min!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar