lørdag 21. juni 2008

Jøss..

Hmm, når jeg sitter her i de sene nattetimer for å vente på at bildene jeg skal fremkalle på japanphoto.no lastes opp, er det jammen mye rart jeg begir meg utpå. Først klarte jeg svi av en tusing på netthandel, bare noe hobbystæsj til meg selv og Casper. Og så har jeg jaggu opprettet meg en blogg også!! Blir spennende å se om jeg klarer holde den vedlike da, hjemmesiden jeg hadde gikk ikke helt etter planen!

For de av dere som ikke kjenner meg, så er det egentlig ikke så mye å fortelle.. jeg er ei jente på 23 år, fyller 24 seeeeeent i år... Kjempestas å være desemberbarn... (Men når alle vennene mine har rundet tredve, kan jeg skryte på meg å være i 20-årene noen måneder til! Mohaha!!) Jeg er gift med min kjære samboer gjennom seks år, vi feirer ett års bryllupsdag 07.07.08. Sammen har vi en sønn, Casper, på snart tre år. (fyller 14. juli, så det nærmer seg!) Ooog, så er jeg (høy)gravid med nr to. Terminen er 29. juni, så jeg bare venter... Vi eier et lite hus, som er et eneste stort opp-pussingsobjekt.. har pusset opp mesteparten innvendig, men skal bygge på om noen år, noe jeg gleder meg villt til. To voksne og (snart) to barn på 80 kvm med bare to soverom er ikke luksus akkurat. Men, det finnes de som har mye mindre, så får vel bare være fornøyd med det vi har enn så lenge! :)

Merker jeg tenker veldig mye på fødselen for tiden. Gleder meg virkelig til det setter i gang, føler magen er "i veien" hele tiden nå. Men samtidig er jeg veldig spent på hvordan tiden etterpå vil bli, som tobarnsmor. Det blir en utfordring, men gleder meg til å finne våre egne rutiner på den nye hverdagen som venter oss. Vi skal nok klare oss helt fint, vi fire! (Eller, fem, hvis man regner med den hårete firbeinte som tasser rundt her.. En Tibetansk Spaniel på snart fire år, ved navn Mio.)

Nei, nå må da de bildene snart være ferdig opplastet.. Trøtt jeg, må lade opp til fødselen!!!!

1 kommentar:

  1. Hei Stine..
    Så fin side.. skal følge med jeg vettu.. som du kansje vet har jo jeg side her også..
    så det er bare å følge med å gjerne skrive noen ord.
    ellers føler jeg med deg nå.
    gleder meg til å se den lille.
    stor klem

    SvarSlett