mandag 2. mars 2009

Tyvstart på påska, og vanskelige valg...

I går tok shoppinggalskapen overhånd (igjen), og jeg endte opp på den eneste søndagsåpne butikken på 3 mils omkrets; Plantasjen. Måtte jo friske opp hjemme med noen nye planter!! :D Og, siden det nærmer seg påske sånn sakte men sikkert, måtte jeg jo ha noen påskeliljer med matchende potter. Søtt, sant?

Og denne hvite skjønnheten aner jeg ikke hva heter, men fin er den!


Men, så; til valgets kvaler. Amelia skal jo snart få seg en trille, en vogn som bare kan ligge i bilen. Og som vi kan ha med til Gran Canaria i august. Funnet to typer (som ikke er spesielt pene, men begge kan gå som håndbagasje på fly, og begge kan justeres i ryggen..) Hvem skal man velge da? Støgg, eller støggest? hehe, neida, SÅ ille er de ikke da. Men selvfølgelig, et bra steg unna Teutonia Prestigen hennes..
Hvem hadde dere valgt?

1 kommentar:

  1. Hadde nok valgt den grå... Den er minst stygg haha... Er ikke så gærdi den. den andre var rar syns jeg men hver sin smak.. Vi har en Maclaren trille og er storfornøyde:)

    Skal på Plantasjen når det åpner på Jessheim jeg, hvis det ikke har åpne allerede.. Det sto jo mars men..

    SvarSlett