torsdag 19. mars 2009

Hvem har sagt at melkekartonger er kjedelige?

Siden våren nærmer seg med stormskritt, må man begynne forberedelsene. Har fått de frøene jeg bestilte herfra, og noen av de skal forplantes inne i mars måned. Så, for å "sprite opp" (eller pimpe, om du vil..) melkekartongene litt, kledde jeg de med gavepapir, og hang på et hjerte. Inni hjertet står navnet på planten, og siden jeg ikke vet hva de heter på norsk, står det på svensk.. Jaja!

Skrev navnene på hvitt silkepapir, klinte på en dæsj decoupagelim med glitter i, og festet det på hjertene. Ble fint, sant? :) Det som ble så søtt med hjertene, er at de er gjennomsiktige.


Men denne helvetes blitzen yter ikke mine "blomsterkasser" den rettferdighet de fortjener... For det første, hjertene er mye finere in real life. Og, på orntli' ser man ikke den teite lettmelk-blomsten igjennom papiret, den synes kun i blitz-lys.. Og, siden jeg ikke har blitz-øyne, kommer jeg ikke til å se denne blomsten igjennom papiret til vanlig. Ble egentlig veldig fornøyd jeg, synes de ble søte!

2 kommentarer: