tirsdag 3. mars 2009

Disse plantene skal ut i hagen min til våren/sommeren...

....pluss noen til! Har herjet disse to sidene,
bakker norge og rara växter i Sverige. Masse fint!!! Skal nok bestille litt mer, men ikke noe som haster... Når jeg titter ut av vinduet, ser jeg en halvmeter snø, og blomsterbedene er dypt begravet.... Dette nydelige skiltet har jeg lagt ut før også, men nå har jeg fått det! Gleder meg til å kunne henge det opp i paviljongen vår, foran en fin plante eller noe. *Sukk* Selv om snø er fint, holder det nå. Mars er jo tross alt en vår-måned, så nå må det da snart begynne tine unna slik at jeg får tid til å pleie en sårt trengene hage. Har nemlig ikke vært så god på det de siste årene, men i år SKAL jeg!! Selvdisiplinen har talt, så det så.

1 kommentar:

  1. Gud så søtt det skiltet var, kan jeg spørre hvor du har kjøpt det? Lekker blogg forresten=D og takk for tipset ang nettbutikken, den skal sjekkes ut!

    SvarSlett