lørdag 14. mars 2009

Sommeren er kort... Det meste regner bort...

Derfor er det greit å begynne planleggingen tidlig, sånn at man får maks ut av de dagene det faktisk ER bra vær! Ett av disse lanterne-settene (de er sånne store, de to største er på over halvmeter'n.) skal få stå ute under paviljongen, eller på verandaen, eller kanskje inngangspartiet? Kanskje jeg bare skal ta begge settene, sånn at jeg er sikret? Haha, kommer til å lyse opp hele bygda jeg, om jeg kjøper alle lanternene jeg synes er fine.. Er jo så mange!

Bordet skal jeg muligens male hvitt, og ha en potteblomst på. Og det lille skiltet som er avbildet et sted under her.





Men, spørsmålet er jo nå om det i det hele tatt blir noen hage å dekorere i sommer? Greit, vi har nesten 2 måls tomt, så et eller annet sted skal jeg vel få til noe.. Men vi skal bygge på, med muligens oppstart nå i våres.. Og da mister man vel litt lysten på å pynte, med gravemaskiner rundt husveggene, planker, spik og det som verre er. MEN, i den forbildelse lurer jeg også på om jeg skal opprette en "oppussings-blogg"? Må nok tygge litt på den... Sommeren kommer uansett, og må nok pynte litt selv om risikoen for gravemaskiner rundt veggene er overhengende stor..

Ha en strålende helg videre, det skal jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar