lørdag 26. juli 2008

Tiden flyr!

Stelleveska mi har kommet!!! Den er fra Petunia Picklebottom, og jeg er kjempefornøyd!! (Se på bildet nedenfor.)Så nå gjenstår bare å selge den gamle, da...

Dagene går i det samme her, vel, nesten i allefall. Casper har hatt noen mega raseriutbrudd, trasset noe forferdelig mot meg og Glen. Men har gudsjelov ikke gjort noe mot Amelia enda. De to siste dagene har han vært mer som "vanlig" igjen, jeg lever i håpet om at det er i ferd med å gå seg til. Det er nok en reaksjon på å bli storebror, kombinert med trass-alderen... Men han er veldig opptatt av å kose med søstera si, og å holde henne. Så han er jo så god mot henne da!! :)

Amelia på sin side, har funnet ut at det å ha et skrikeutbrudd på kvelden er underholdene. Hun har hatt noen kvelder med timer hvor ingenting er bra nok, vil bare gråte. I går var jeg føre var, og passet på å ha henne på armen rundt den tiden hun vanligvis gråter som verst. Så i går fikk hun heller maaaaasse armkos, og gråtingen var mye mindre. Tror (håper) det bare er at hun er sinnsykt kosesyk i sin våken-periode på kvelden, og ikke kolikk. Holder å ha hatt ett kolikkbarn!! Amelia har forresten en liten "bursdag" i dag, blir hele TO uker!! *grattis, snuppelure!*

Åh, har så lyst på ordentlige solbriller jeg. Det har jeg ønsket meg i flere år, og har funnet meg fire favoritter... Men hvem er finest, det er problemet...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar