torsdag 17. juli 2008

Days go by...


Amelia går nå på sitt 5. levedøgn, og hittil går alt veldig bra. Hun sover nesten hele natta, og det er en stor forandring fra Casper! Han vår våken 6-7 ganger pr natt den føste tiden.

Vi har hatt en del besøk de siste dagene, mye pga bursdagen til Casper som var den 14. juli. Det har gått helt fint, eneste er at jeg tror Amelia ble litt over-stimulert de dagene. Stakkar, ikke rart det da, med masse bråk rundt seg og vandring fra arm til arm..

I går dro Casper til Geilo for å se på Gråtass sommershow, sammen med mamma, pappa og Maria. Tror nok han koser seg veldig! De kommer hjem igjen i morgen. rart at det er så stille i huset egentlig! Glen ligger jo og sover, siden det er jeg som står opp med Amelia kommer vel ikke han tuslende før nærmere halv tolv..

Har bestilt meg ny stelleveske på nett nå. Den er så tøff!!! Strengt talt er det vel ikke nødvendig, siden jeg allerede har. Meeen, jeg fikk jo ikke kjøpe ny vogn, så da skal jeg jaggu ha den stelleveska i stedet! ;p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar