onsdag 26. november 2008

Amelias føste tann er ute!!!

Satt å gav henne grøt i sta, og kjente litt motstand under sjea. Og jammen var det en bitteliten tannebiss som hadde kommet frem! Hun har spist som besatt på alt hun klarer å få tak i den siste tiden, så regnet med den ville titte frem snart. Gøy!!

Nå sitter jeg bare og venter på at hun skal våkne fra langduppen sin, skal til på posten for å hente ut ei pakke. Har bestemt meg for å være snill (jepp, I know, ikke dagligdags det der nei!) mot min kjære søster, og skal gi henne en oppmerksomhet bare fordi hun er den hun er! Er kjempeglad at hun jobber bare halvt, så jeg har noen å "henge" med på dagtid innimellom! :p Dessuten er jeg ikke så flink til å vise at jeg setter pris på andre sånn til vanlig, så tenkte gjøre det nå som det snart er advent, jul og en koselig måned foran oss. Glad i deg vet du, syrran!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar