torsdag 14. august 2008

Valget falt på...

Marc Jacobs!! Gleder meg til å få de, de ble sendt i går så skal nok ikke ta mange dagene. (håper jeg..)

I morra reiser Glen på fisketur med Rune, gruer meg litt til å være alene hele helga med begge ungene. Værtfall hvis Amelia får sånne "utbrudd" som i går, hvor hun gråt nærmest sammenhengende i fler timer, sånn "mamma-jeg-har-vondt-et-eller-annet-sted"-gråting. Uff, er så fælt da babyer har vondt, man vet liksom ikke hva man kan gjøre for at det skal bli bra, man prøver alt.. (men ikke noe hjalp i går, gikk over av seg selv etter laang tid. prøvde sukkervann, paracet, ny bleie, mørkt og stille rom, varme, luft, ++) Men skal vel gå på et vis denne helga også! Da kanskje jeg kan få reise bort en helg utpå her også?? Vi får se... Skal til Heidi på fredags kvelden da, på ost og kjeks. Det blir koselig! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar